donderdag 25 april 2013

Revlon Colorburst Lipstick -035 blush- Review






Toen ik laatst bij de big bazaar was, kwam ik een hele bak met revlon makeup tegen! Revlon wordt al een tijdje niet meer officieel in Nederland verkocht, maar in sommige drogisten kan je het nog wel vinden. Zo hebben wij hier in Rotterdam een DA, waar revlon wordt verkocht. Ze hebben hier lang niet alles, maar wel de lipbutters en andere leuke producten waar Amerikaanse beautybloggers gek op zijn! Bij de big bazaar hebben ze nu dus ook revlon, voor een héél klein prijsje! (2,99 per product)! Je kan o.a. de just bitten kissable balm stains vinden, oogschaduws en dus ook lipsticks!

Ik besloot een aantal oogschaduws mee te nemen en een aantal lipproducten, waaronder deze lipstick. Dit is een colorburst lipstick, in de kleur 035 blush. Het is een oud roze/ bruinige kleur, je zou het een nude lipstick kunnen noemen. De lipstick zit in een matt-zwarte huls, met het bekende revlon patroon er in gedrukt. Handig: de bovenkant van de dop heeft de kleur van de lipstick! Zo kan je makkelijk zien welke je moet hebben.

 
 

Op de lippen voelt deze lipstick erg goed aan! Hij is lekker romig, maar geeft toch veel kleur af. Ik vind het fijn dat deze lipstick je lippen niet uitdroogt, hierdoor zijn ook velletjes e.d niet zichtbaar. Wat ik wel een nadeel vind, is dat deze lipstick snel smelt. Door alle olieën die er in zitten om hem zo romig te maken, moet je deze lipstick zeker niet in de zon leggen! De kleur is vrij neutraal. "My lips but better", maar dan met een bruinig randje er aan. Ik vind hem erg mooi en het is een makkelijke kleur om elke dag te kunnen dragen. Ook omdat deze lipstick zacht is, kan je hem lekker heel de dag door smeren.

 
Hier een swatch van de lipstick. De lipstick bevat geen shimmer of glitter, wat ik zelf wel zo mooi vind. Door dat de lipstick een beetje vettig is, krijg je wel een glans over je lippen. Dit vind ik zelf niet erg. 

 

En zo ziet 'ie er uit op mijn lippen! Je kan zien dat het niet een onwijs schokkende kleur is. Ik vind hem erg fijn! Ik zou graag meer kleuren uit willen proberen van de colorburst lipsticks!
 

VOORDELEN:
 - Verzorgt goed
- Een kleur voor elke dag
- Goedkoop (bij de bigbazaar)
- Mooie, chique huls
NADELEN:
- Moeilijk te verkrijgen
 
 
Eindoordeel:
Een fijne lipstick die helaas niet overal te koop is... Maar, mocht je hem tegenkomen kan ik hem je zeker aanraden! Vooral voor dat kleine prijsje.
 
Q: Heb jij ervaringen met revlon lipsticks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten